Tuesday, May 12, 2009

~Kesedihan Melanda Aku~

Kepada smua pembaca blog aku ni...

sorry la klu dlm bbrp hari lpas,aku xpost cite yg baru ni..
sbnrnya klu ikutkan,ari jumaat lagi dah siap cite part kubur cina tu..
n smbg cite ttg rmh mona fandey tu buat kali terakhir..
slalunye klu nk buat posting baru,cume ambik bbrp jam je
plg lame pun 1hari..tp kali ni...
ambil mase 4hari nak siapkan...
ade benda yg membuatkan kpala aku runsing abis..
tu yg xleh nk focus nk tulis blog tu...
n klu korg bace btol2 part kbur tu..
byk benda n cite korg xpham..xseram..bosan..
sbb time aku tulis part tu...aku btol2 tgh dlm tension..
sedih,marah,gembira pun ada...tu psal cite part kbur tu xbbrp seram sgt..
n org asyik suruh post cepat...n tu la result nye..
n skali lagi aku minta maaf kpada smua atas hasil kerja aku yg xmemuaskan ni..
insyaALLAH..aku akan tingkatkan mutu penulisan,gambar,jalan cite yg lebih bgus dari ape yg pernah aku postkan dlm blog ni...
aku appreciate atas comment2 korg ttg blog ni...
aku akan cube buat yg terbaik dlm blog ni...
n teruskan membace blog ni ye...thx a lot....!!!
assalammualaikum.

ikhlas salam dari Penulis-Aku-FAISAL AWIENGS


sebagai penghargaan aku buat korg,aku uploadkan picture bout page buku mona fandey ni...jmpa kat dlm internet...bku ni dah lame...asalnye td aku nk upload video nyanyian mona fandey,tp xbleh...lari format...so..klu korg btol2 nk tgk video tu...try la bkak http://www.youtube.com/watch?v=Tywrifu0MFI video mona fandey...ok..

No comments: